reklama

Buducnost

Volby sa blizia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako sme si vsetci vedomi, blizia sa parlamentn volby a opat nastava otazka, koho volit, a ci vobec ist volit. Mnohi si povedia, ze naco ist volit, ved aj tak tym nic nezmenim... ale opak je pravdou! Aj ked su volby zvycajne cez vikend, a cez vikend sa ma oddychovat, treba sa prinutit vstat z postele a prejst tych par metrov do najblizsej skoly, kde ste evidovany ako volici. Tim ktori sa tam uz vyberiete, sa iste budete az do poslednej chvile rozhodovat koho vlastne zvolite. Nuz, otazka to je tazka a mozno moj nazor vam pomoze rozhodnut sa. Velmi zviditelnit sa snazia v poslednej dobe SaS, ci uz Sulikovym referendom, alebo inymi podla mojho nazoru trapnymi pokusmi o "reklamu". Od moznosti volit prave tuto stranu som upustil uz ked som videl ich naivny rozpocet, ktory je absolutne nerealny. Inou moznostou, urcite lepsou moznostou je strana vzniknuta spojenim 3 stran, ktore samostatne sice nemali velke sance, ale tieto sance sa spojili a vznikla konkerencieschopna strana UNIA. Podla mojho nazoru prave toto slovenska politicka scena potrebovala. Tym ze vo vedeni sa objavili mena ako Zahradnik alebo Cilek - schopni manazeri - spravila na mna strana velky dojem, a myslim si ze ma velke sance na uspech.

Volby sa blizia, svoje rozhodnutie si treba premysliet, spravne zvazit moznosti a verim ze si zvolime to najlepsie pre nas vsetkych.

 

(prepacte za diakritiku)

marek tucani

marek tucani

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny obcan SR Zoznam autorových rubrík:  KAIRASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu